Leadgeneratie voor B2B

Meer rendement uit je huidige campagnes

Hoe zet jij je online marketing in voor leadgeneratie in een B2B omgeving? En hoe meet je of de campagnes die je doet ook daadwerkelijk zorgen voor leads?

Herken anonieme B2B websitebezoekers.

98% van je websitebezoekers verlaat je website zonder contact op te nemen en komt daarna niet meer terug. Zonde toch? 

Wij helpen je met een dashboard, waarin je exact ziet welke bedrijven op je website zitten, hoe ze op je website terecht komen, welke pagina’s ze bekijken en welke zoekwoorden ze gebruiken via bijv. Google Ads. 

Door deze leads op te volgen haal je veel meer rendement uit de bezoekers van je huidige campagnes.

Meer weten? Probeer het 14 dagen gratis uit. Volledig vrijblijvend. 

Telefonische conversie meten

Zijn telefonische leads belangrijk voor je? Of merk je dat de meest waardevolle leads meestal bellen?

We merken dat het voor veel bedrijven vaak lastig is om écht goed in kaart te brengen welke campagnes/kanalen tot welke telefoontjes hebben geleid. Hierdoor worden campagnes vaak ‘geoptimaliseerd’ of beoordeeld op basis van incomplete data, waardoor er verkeerde conclusies worden getrokken. Je meet bijvoorbeeld wel het aantal contactformulieren door, maar niet het aantal telefoongesprekken wat écht heeft plaatsgevonden. 

Wij koppelen je telefoongesprekken aan daadwerkelijke websitebezoekers. Hierdoor kun je exact herleiden welke campagne, social media post of nieuwsbrief tot welke telefoongesprekken leidt én of dit telefoontje bijvoorbeeld een lead, klant of servicegesprek was. 

Óók als je bijvoorbeeld wel eens adverteert in een krant of op een reclamebord, meten wij voor je door hoeveel écht telefoongesprekken dit oplevert. Hierdoor krijg je veel meer inzicht in het daadwerkelijke resultaat van je marketing-uitingen. 

Snelle telefonische opvolging

Zit je in een concurrerende markt en is het essentieel dat je leads snel worden opgevolgd? Wanneer iemand zijn telefoonnummer achterlaat in een contactformulier, maken wij (automatisch) binnen 30 seconden contact met een online lead en jouw salesteam. Op die manier smeed je het ijzer wanneer het het is. 

Wanneer iemand zijn telefoonnummer achterlaat in een contactformulier, is zijn aankoopintentie hoog. En als je direct contact opneemt, is ook de bereikbaarheid van je lead 40% hoger dan wanneer je bijvoorbeeld ‘pas’ na 30 minuten belt. Voorkom onnodig tijdverlies en verlies geen klanten meer door leadopvolging waarbij de concurrent je voor is.

Meer weten?

Benieuwd hoe dit precies werkt voor jouw bedrijf? Laat je gegevens achter via onderstaand formulier of neem contact met ons op en we vertellen je graag meer!

.

Jouw identiteit
onze online aanpak

Wij staan voor samenwerken, korte lijntjes en een nuchtere aanpak. Wij vertalen de identiteit van jouw bedrijf naar een sterke online aanpak. Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie.

Uitgelichte case

  • Online Marketing voor de Makelaardij

    Regionale online marketing
    Naamsbekendheid
    Bereik

  • Korte lijntjes, persoonlijk contact en vakmanschap