Informatie

E-mail automation

Al ruim 15 jaar helpen wij onze klanten met een strategische aanpak van hun e-mail marketing. Samen met jou halen wij het maximale uit online met een perfect afgestemde e-mail automation strategie!

Wat mag je van ons verwachten?

Wij hebben alles in huis om gestelde doelen te behalen. Ons team denkt met je mee, is een tikkeltje brutaal en erg resultaatgericht. We beginnen een e-mail automation traject met o.a. een doelgroepanalyse om zo jouw doelgroep optimaal te kunnen bereiken. Jouw bedrijfsidentiteit is onze leidraad tijdens het project en samen gaan we dieper in op wie jouw klant is.

Waar staan we voor?

Ons team is professioneel, enthousiast en biedt jou een vast aanspreekpunt. Ook kiezen we voor de lange termijn en presenteren wij ons als een verlengstuk van jouw organisatie. Bij ons geen one size fits all” maar een traject op maat. Wij gaan niet voor kortdurende resultaten en vinden de input van jou, als klant, heel belangrijk.

Wat verwachten wij van jou?

Wij staan altijd voor je klaar en willen het maximale uit een onze samenwerking halen. Daarom vertellen we je ook wat wij van jou verwachten, namelijk: ambitie om te groeien, open communicatie en de volgende stap willen zetten. Een lange termijn strategie aan willen gaan is een must, want wij gaan niet over één nacht ijs. Jouw inbreng en vertrouwen is erg belangrijk voor ons, want alleen samen maken we het traject succesvol.

Plan een gratis kennismaking in!

Heb je nog vragen of wil je even kennismaken? Onze consultants staan voor je klaar!

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen e-mail automation

Wat is SEO?

SEO staat voor Search Engine Optimization. Met SEO optimaliseer je de website voor de zoekmachine, om hogere posities te halen op belangrijke zoekwoorden met als doel meer organische bezoekers naar je website.

Waarom is SEO belangrijk?

Met SEO werk je aan een duurzame, lange termijn groei van je website.

Wat is het verschil tussen SEO en SEA?

Met SEO richt je je op het structureel verhogen van verkeer uit de niet-betaalde resultaten van Google. Met SEA (search engine advertising) adverteer je in Google, betaal je per klik en richt je je op korte termijn resultaat. Zodra je stopt met SEA krijg je ook geen bezoekers meer naar je website.

Vrijblijvende offerte